piątek, 16 stycznia 2015

Recenzja szamponu "Akim"


Heej ! Post miał być jeszcze na starym blogu w wakacje. Ale wyszło że jest teraz :)

Cena i dostępność:
Nie ukrywam że nie słyszałam wcześniej o tym szamponie. Szukałam czegoś na pchły bo w wakacje miałam z tym meeeega problem. No więc pojechałam z tatem na zakupy, i wybraliśmy się najpierw do "Brico Marshe" bo było otwarcie sklepu. No i wyszło że tam kupiłam ten szampon za jedyne 7.50 :) był więc bardzo tani, jego zawartość do 200 ml. Nie wiem gdzie go szukać.
Plusy:
-Dobrze się pieni.
-Usuwa pchły-sprawdza się.
-Świetnie pachnie.
-Sierść jest ładna, czysta i miękka.
-Psiak ładnie i świeżo pachnie.
Minusy:
-Konsystencja zbyt wodnista, dla tego szampon normalnie wylewa się przez palce.
-Ciężko wymyć dokładnie całego piesa.
Szampon jest fajny, dobrze się sprawdził. Możliwe że po niego jeszcze kiedyś sięgnę :P
A to zdj. z wakcji po kąpieli :)

Taki oszołomek <3
Mój misio <33

A to już po:

Misiek vel 2 <3

Twix taki maluuuutki *.* 

I jeszcze na osłodę po zdj. mokrego oszołoma:

1 komentarz:

  1. Ostatnie zdjęcie jest meeega! *.*
    Też nigdy o szamponie nie słyszałam, aczkolwiek wydaje się być interesujący :D Moje psy miały szampony z Trixie, Dingo, Dr Seidel i Dorado ;)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty