sobota, 28 lutego 2015

100/100...z kotem ?! Oraz LBA

Heej. Wiem że pisać nie pisałam wieki, nie mam jak się tłumaczyć. Miałam ferie, chwilę czasu a jednak nigdy nie chciało mi się naskrobać żadnego nawet króciutkiego posta. Czas to zmienić.
Od razu uprzedzam że ze względu braku możliwości zrobienia zdjęć aparatem w dzisiejszym poście pojawią się zdjęcia słabszej jakości.


A więc nie mylicie się ! Zaczynamy wyzwanie 100/100 ale ... z kotem. Nie da się ?A my postanowimy spróbować. Twix nie sprawia jakichś ogromnych problemów, warto jednak popracować nad paroma rzeczami.

Nasze cele:
*Opanowanie przybiegania na zawołanie
*Zbudowanie większej więzi
*Więcej skupienia na mnie i na ćwiczeniach
*Opanowanie prostych komend:siad, leżeć, hop itd.
*Aportowanie(tak koty mogą aportować xd)
*Samokontrola
*Praca przy większych rozproszeniach
*Wyeliminowanie drapania przedmiotów

Jeśli uda nam się to wszystko osiągnąć postawimy sobie jeszcze to nowe cele :)


No i na koniec jeszcze nominacja od:
http://kocurowe-psy.blogspot.com/
Oczywiście dziękujemy, fajnie jest zostać nominowanym. Daje o w pewnym sensie takiego kopa do dalszego działania, pisania :)

1.Jaki był twój pierwszy pies ?
W moim domu od zawsze były psy. Takie pierwsze które pamiętam to Adela i Cygan. Potem była Perełka którą nam podrzucono, a już za rok Brytan. A jeszcze za rok pojawiła się Funia, której można dać miano mojego pierwszego psa :)
2.Czy uczysz swojego/swoje psy jakichś sztuczek?
Jasne, przywiązuje do tego sporą wagą. Jest to w pewnym senie moim hobby. Głównie trenuję z Kulką, Brytan nie wykazuje większego zainteresowania nauką.
3.Czytałeś/czytałaś książki o psach ? Jakie?
Były lata kiedy książki były moim życiem, teraz praktycznie nie mam czasu by odpocząć z lekturą. Ale wcześniej czytałam różne i te przygodowe, i te poradniki :3
4. Od jak dawna interesujesz się psami ?
Właściwie nie wiem od kiedy, praktycznie od urodzenia jakieś zainteresowanie psiskami było :P
5.Bierzesz udział ze swoim psem/psami udział w zawodach ?
Nie, niestety ;/
6.Co Cie skłoniło do założenia bloga ?
Z blogowaniem to ogromnie długa historia jako 8/9 latka miałam bloga na wp dużą część mojego bloga poświęcałam zwierzakom, potem na klubie PP powstał blog o psach. Ten blog jest którymś z kolei na blogerze, bo zawsze musiałam zmienić x3 skłoniła mnie pasja. Nie wyobrażam sobie życia bez bloga...
7.Czy twoi znajomi podzielają Twoje zainteresowanie zwierzakami ?
Nie spotkałam chyba drugiej osoby która zwierzakom poświęca tak wiele jak ja, mam znajomych którzy mają psiaka, dbają o niego nie można tego jednak nazwać zainteresowaniem lecz po prostu mają przyjaciela, wiedzą jak dbać ale nie interesują się tym zbytnio. 
8.Brałeś udział w wystawie psów(jako widz, uczestnik) ?
Nie, niestety ;/
9.Masz jakiś cel do osiągnięcia ze swoimi pupilami ?
Brytan- opanowanie. Kulka-brak lęku przed psami, chęć do zabawy. Zuzia,Twix- nic specjalnego po za wyzwaniem z Twixem 100/100 :3
10.Niedługo wakacje. Zamierzasz wyjechać ze swoim psem czy zostajecie w domu?
W domku ;D
11.Czy planujesz zakup/adopcje kolejnych psów ?
Tak, rodzicom strasznie podobają się bernardyny. Ja za to chciała bym kundelka. Ale pewnie jakoś się zgodzimy w tej kwesti.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na to wyzwanie :) powodzenia :)
    Fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2.  Ciekawy pomysł, nikt chyba jeszcze nie robił tego wyzwania z kotem :) Ale mam nadzieję, że uda Wam się zrobić wszystko co zaplanowałaś.
    Ja też kiedyś cały czas czytałam książki, teraz nie za bardzo mam czas :p
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty